رئیس بسیج مستضعفین:بزودی شاهد طلوع فجر انقلاب اسلامی درِ جهان خواهیم بود
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار'محمدرضا نقدی' در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، انقلاب اسلامی را سرآغاز جنبش های بیداری اسلامی در منطقه دانست و افزود: ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی باید در این دوران حساس و تاریخی به وظایف خود بخوبی عمل كنیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب هایی كه در طول این چند دهه عمر خود داشته، توانسته است با بیرون راندن عوامل وابسته رژیم ستمشاهی، جلوی نفوذ آمریكا را در ایران بگیرد.

سردار نقدی افزود: اگر به سیر تكامل انقلاب اسلامی بنگریم خواهیم دید كه منحنی رشد و توسعه كشور در همه مؤلفه ها نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصای و ابعاد دیگر روبه فزونی بوده است.

وی همچنین به جنبش'وال استریت'اشاره كرد و گفت: امروز كشوری كه زمانی مدعی بزرگترین دموكراسی در جهان بود متهم است كه حكومت یك درصدی دارد.

وی با اشاره به مشكلات پیش آمده در جهان بویژه آمریكا و اروپا خاطرنشان كرد:دوران نفوذ آمریكا در منطقه به سر آمده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی اظهار داشت: زمانی آمریكایی ها می توانستند با تهدید یا فشار، دولتی را در حكومتهای دست نشانده خود از جمله زمان شاه در ایران عوض كنند اما امروز در كشور های كوچك منطقه هم با مشكل مواجه و با موج بیداری اسلامی مردم منطقه روبرو شده اند.

وی بیان داشت:امروز جمهوری اسلامی به نقطه امید كشورهای منطقه تبدیل شده است و جوانان 73 كشور اسلامی به ایران آمده اند تا در محضر رهبر معظم انقلاب ابراز ارادت كنند.

نقدی تاكید كرد: ما باید قدردان این انقلاب باشیم و با جدیت این مسیر نیمه راه را تا آخر ادامه دهیم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) تحویل دهیم.

سردار نقدی با حساس دانستن شرایط كنونی افزود:ما در بازیهای جهانی به مرحله حساسی رسیده ایم و اگر تا دیروز دشمنان انقلاب از جمله آمریكا و صهیونیسم بدنبال حذف ایران از معادلات جهانی بودند، اكنون خودشان در مرحله نزول و حذف قرار گرفته اند و مساله اصلی آنها حفظ خود در نظام بین الملل است.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای مایوس كردن مردم اظهار داشت: دشمنان نظام سعی می كنند با جنگ روانی و تحریم،مردم ایران را از حضور در پای صندوق های رای ناامید و ایران را به عنوان یك نمونه ی شكست خورده در منطقه به مردم معرفی كنند.

وی ابرازداشت: امروز وظیفه ما این است كه در برابر این توطئه ها با بصیرت بخشی به مردم، ایستادگی و این توطئه را نیز با حضور چشمگیر در انتخابات خنثی كنیم.

سردار نقدی همچنین'تدوین نظام تربیتی ' كه توسط حلقه های صالحین به اجرا در آمده است و 'امر به معروف و نهی از منكر' را دو موضوع مهم در سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی عنوان كرد.

وی گفت: ما درصددیم تا با تربیت نیروهای متدین برای اقناع و مبارزه با منكرات كه یك امر ضروری در اسلام است، گام برداریم و امر به معروف را خانگی كنیم.

/7134/1042





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: